sâmbătă, 9 februarie 2013

Au!

de Daria Hornoiu


Au! Afurisitule de geam. Grozav acum ce mai urmeaza? Cum naiba am ajuns aici? Unde este norul meu, pufosul meu nor, unde sunt acum? Si cine este fata aceea? Ah, ah...ce se intampla...cad...de fapt alunec...alunec? ce naiba o mai fi si asta? De ce alunec...mai intai cad, apoi alunec! La dracu, cu ce am gresit? Deci acesta imi este sfarsitul. Ce as putea sa fac in ultimele clipe? Nimic. Exact ce am facut cu toata viata mea. Am fost mereu luata prin surprindere si purtata de o forta necunoscuta mie. Sunt neputincioasa si viata mea nu-mi apartine. Asta nu ca mi-ar fi apartinut vreodata. Ma preling, viata mea sescurge pe acest geam... lasand o dara pe care mama fetitei o va sterge sambata cand va face curat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu