marți, 27 septembrie 2011

ziua 42


Ziua 42
Dimineata mea a inceput la 9 cand a trebuit sa ma ridic din pat si sa merg la baie. Se pare ca am baut mult prea multa apa aseara. In orice caz, mai mult decat poate duce vezica mea peste noapte. Asa ca a fost o dimineata lunga, diferita de alte dimineti, cand ma trezeam la 11, 11 jumate. Azi m-am trezit la 9. si bine am facut. Ghici ce facea mamica mea in bucatarie de la ora 4? Ghici.

Ciocolata.

Mai mult sau mai putin, pentru ca e mai buna decat ciocolata. Are gust de joffre. Sa vezi si sa nu crezi. De fapt sa gusti si sa nu crezi. A spus ca ea a inventat retea, inlocuind din reteta pentru ciocolata de casa anumite ingrediente. A inlocuit de exemplu untul cu uleiul de masline. Evident ca ceea ce era lapte sau lapte praf a devenit lapte sau lapte praf din soia. Si cacao a fost inlocuita cu roscovele, care s-au comportat nemaipomenit. Nu am simtit nici un dezgust. Parca nici nu ar fi roscove. Dar ce imi pasa de compozitie? Are gust de joffre, dom’le. Altceva nu ma mai intereseaza. Nici macar caloriile.

Asadar azi e prima zi de toamna in care sunt cu adevarat fericita. Mai sunt 4 zile pana incep facultatea. Si am ciocolata. Multa. Si buna... ma duc la frigider sa ma mai indulcesc putin.

Ziua 45
Cate persoane din lume asculta in momentul asta Beatles?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu