vineri, 4 noiembrie 2011

[Când dormi…]

[Când dormi…]


Când dormi...
Mă simţi oare lângă tine? Îmi simţi respiraţia caldă pe piept? Dar ochii? Îmi auzi ochii atunci când clipesc?

Îmi simţi tu obrazul ud? Îl simţi ud de lacrimi? Auzi lacrimile când se nasc? Le auzi? Ştii că plâng după tine? Mă auzi suspinând? Simţi cum mi se usucă buzele de dorul buzelor tale? Dar sufletul... Îl auzi cum se zbate, cum tremură? Tremură de frică... Trupul meu se teme. Sufletul meu e îngrozit. Tu eşti?

Dar sufletul tău?

Al meu e bolnav. La fel ca trupul.

La fel ca mine. Şi gândurile mele. Şi mai bolnave. De groază. Mi-e groază... de viaţă. De singurătate. De viaţa fără tine. Mi-e groază fără tine. Fără noi. Fără mâinile tale, fără pielea ta fină... trupul tău cald.

Tu dormi acum. Mă simţi? Lângă tine. În preajma ta. Aşa voi fi. Mereu. Lângă tine, fără să îţi mai dau drumul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu