vineri, 7 septembrie 2012

Scrisoarea Andronei

"Dragele mele Sorina ComsaDenisa Rățulea, Hornoiu Gabriela( mama),
Sunt foarte ocupata, aici in regatul m
eu, regatul Andronei, sunt foarte multi copii si timpul meu este limitat, au mare nevoie de dragostea si ingrijirea mea. Imi doresc de mult sa ajung la Tarlungeni. Acolo sunt niste copilasi care sunt lipsiti de iubire, de alimente, de hainute. Asa ca, m-am gandit sa va incredintez voua aceasta misiune, de a va imprieteni cu ei, daca veti reusi veti mai primi si altele.
Iata pasii pe care trebuie sa-i urmati:
Cititi scrisoarea prietenilor mei, ei cu siguranta vor povesti si altor oameni despre acesti copii., o sa deveniti o echipa, o echipa a prieteniei.
Pasul doi, mergeti la Tarlungeni si aflati care sunt necesitatile lor, faceti liste si Gabi, trimite fetele la cumparaturi, tu trebuie sa mai mergi si la servici.
Pasul trei, cand totul este cumparat, adunat, puneti lucrurile in cutii frumos aranjate (mama stie ca mie imi plac lucrurile facute cu suflet), puneti suflet incat cine va atinge cutiile sa fie cuprins de dragostea voastra.
Cand ajungeti la Tarlungeni sa stiti ce aveti de facut, sa le aranjati masa, sa le impartiti cadourile spunandu-le pe nume, de aceea aveti lista, sa le cantati La multi ani!, sa sufle in lumanarele, sa va jucati cu ei.Sa nu uitati ca periodic trebuie sa-i cautati, cu certitudine cand vor creste isi vor aminti de voi.
O sa va mai scriu pentru ca mai aveti multe de facut.
Va imbratisez cu dragoste,
Zana Androna (Daria  Hornoiu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu