miercuri, 12 octombrie 2011

vis

Te-am visat! Asa cum esti tu, luminoasa! Te-am visat Daria. Eram despartite de o fereastra inchisa, fara maner. Ne priveam si ne citeam pe buze. Imi aratai poze cu tine...eram imbracate la fel, doar ca ne despartea o fereastra. M-am trezit plangand cu un dor necrutator in suflet, imi spuneai "Mi-e dor de tine Mama"...DARIA mi-e dor de tine, draga mamii fata.
In fiecare zi te caut in vis, in gandurile mele, privesc fetele pe strada si ma astept sa te zaresc, caut in privirea lor privirea ta. Caut zambetul tau larg, zambetul tau aprobator, zambetul care-mi spunea Te iubesc mama!
Aici e toamna, urasc toamna, urasc toamna fara tine, urasc casa pustie, camera ta goala, pasii mei printre camere. 
In fiecare seara Roua si cu mine intram la tine in camera, nu ne asezam pe pat, stim ca nu avem voie, stam jos pe parchetul rece si te privim, ne rugam, te rugam...in fiecare seara iti spunem VINO AICI!

Un comentariu:

  1. Se zice că cea mai scurtă cale spre Rai e prin Iad, iar durerea ne vine dintr-acolo că Iadul îl simţim până-n văduvă, aici, pe pământ, pe când Raiul îl vom afla acolo, şi asta face ca noi să fim neîncrezători în el.
    Fie ca într-o zi roua dimineţii să vă vorbească despre Daria din Rai!

    RăspundețiȘtergere