sâmbătă, 3 noiembrie 2012

o alta zi nepublicata!


Ghiozdanul aruncat. Esarfa zace pe scaun. Paltonul a cazut pe jos. Carti imprastiate. Farduri deschise. Rimelul se rostogoleste pe podea. Patul e plin de margele si cercei. Rosu, verde, mov. Albastru?

Cam asa arata camera mea in aceasta seara. Dupa o zi luuunga, cu subiecte de rezolvat, cu meditatii la mate, am ajuns si eu acasa sa ma pregatesc pentru maine. Ha-ha, mi-a venit randul. Pozele. Pozele de sfarsit de an, pozele de panou, pozele care vor fi pe diploma de Bac. POZELE! Si te intrebi, ce naiba sa faci pentru o poza? Sa iti pui flori in par?? Doar nu ai prea multe optiuni, iti iei unifroma.. si atunci, ce-i cu atata scandal in camera mea? (Dar cerceii...sa fie galbeni sau rosii?)

Parca acum cateva zile nu aveam voie sa stau pe scaunul din dreapta soferului ca sunt prea mica si acum...imediat fac un an de cand as avea varsta legala sa ocup chiar eu locul soferului. Cand a trecut timpul? Cum? De ce simt ca de fapt a trecut pe langa mine?

Banuiesc ca incepe. Incepe "faza" blogurilor triste, perioada amintirilor, lacrimilor si perioada stresului. Vor urma bloguri despre cum nu mai suport sa stau la birou, despre ultimul clopotel, despre banchet...ah si bineinteles perioada "pozei" (de pe panou, care fireste va ocupa pozitia pozei de profil) Ultimul capitol de liceu si parca unul dintre cele mai intense... Realizam ca se termina.

deci sa profitam de ultimele 3 luni ramase...
fara sens, in pauza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu