vineri, 30 noiembrie 2012

sufletul meu...

Astazi sufletul meu este mai incapator decat universul. O infinitate de sentimente, descoperite si uzate, necunoscute... straine, nenorocite sentimente... Am atatea emotii, care se comporta ca niste gauri negre: absorb toate variantele de pe birou, emotii care nu ma lasa sa scriu mai departe si sa depasesc varianta 50. Se prelungesc emotiile astea...depasesc sfera constiintei si imi condamna noptile la insomnii. Stelele sunt in ochii mei, iar maine se vor juca si se vor roti una in jurul celeilalte ca un sistem binar de stele, o zi ametitoare. O nebunie de lacrimi. Milioane de emotii grupate in constelatii. Atat de departate...E o nebuloasa mare viitorul asta, nu stiu ce ma asteapta. Dar roiuri de stele incarcate cu iubire asteapta ziua de maine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu