vineri, 8 iulie 2011

9 iulie

...imediat este 9 iulie. Ziua ta Daria! Este 9 iulie, si, asa cum fac de 22 de ani, este ziua cand iti scriu, navalesc in camera ta la 12 noaptea, sa fiu prima, sa te iau in brate, sa te sarut, sa spun CE BINE CA ESTI FIICA MEA, CE FERICITA SUNT CA TE AM...
...imediat este 9 iulie si ti scriu o scrisoare, am atat de multe sa-ti spun, nici nu stiu cu ce sa incep. Sau da! Intru in camera ta...patul este gol, foile de pe birou sunt albe, e plin de flori, e plin de fotografiile tale, pe noptiera este deschisa o carte de Psihologie, in biblioteca este jurnalul tau, ultima zi 20 martie 2011...Sunt in camera ta, cuvintele mele s-au spart in noapte...
Este 9 iulie...si nu stiu ce sa fac...este 9 iulie si te caut printre stele, este 9 iulie si-mi doresc sa te iau in brate, sa-ti spun TE IUBESC DARIA ANDRONA.
...este 9 iulie si imi e dor de tine, de imbratisarea ta, de caldura ta, de privirea ta, de tine MINUNATA MEA FIICA! Sunt neputincioasa, nu stiu ce sa fac, unde sa te caut, acum, sa ti spun...este 9 iulie! Este primul 9 iulie cand ...sunt singura in camera ta!
...este 9 iulie, Daria! Te caut in fiecare floare, in fiecare copac, in fiecare strop de ploaie, ca si cum e sarutarea ta, in fiecare adire de vat, ca si cum ma imbratisezi, privesc cerul si astept sa ma strigi...MAMA!
...este 9 iulie DARIA! primul 9 iulie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu